Monday, July 25, 2011

Sašij mi mama suknju...

E, da, nekad bilo...danas je moja mama starija gospođa koja više ne vidi dobro, a nema ni živaca za šivanje (izgubila ih je šivajući svojim kćerima, citiram: "Zašto ti ne nosiš odjeću kao tvoja starija sestra, zašto uvijek nešto izmišljaš? Kud sad OVO ide???" A birala sam samo krojeve iz njenih starih Burdi, i onda ih malo dorađivala...).
I tako, prepuštena sama sebi, odlučih da mi treba traper-suknja. Najprije je trebala biti s faltama, ali sam zaključila da bi taj kroj previše naglasio kile koje sam nedavno nabacila. Pa sam se odlučila za balon-suknju. Hahahahahaha. Ali nije tako strašno, ne izgledam kao debela Berta (ne još :D )
Moram učiniti nešto po pitanju fotki, nisam zadovoljna, ali eto, zasad su ovakve...




Ovo što držim u ruci je također moj uradak, ali on je zaslužio svoj vlastiti post. Njegovo veličanstvo germanofilski clutch. <3

No comments:

Post a Comment